Pages

Friday, January 3, 2020

נסראללה: "נקמת הדם היא על כולנו" - ישראל היום

נסראללה: "נקמת הדם היא על כולנו" - ישראל היום

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה גינה היום את חיסולו של קאסם סולימאני, ראש כוח 'קודס' של משמרות המהפכה ואחד מהאנשים החזקים ביותר במשטר האיראני. נסראללה הבטיח כי "נמשיך את דרכו של הגנרל סולימאני ונשיג את כל מטרותיו. אני מקנא בסולימאני על המוות ועל הגמול העצום לו הוא יזכה".

 

נסראללה הוסיף ואמר שארצות הברית לא תשיג את מטרותיה הודות ל"מעשה הנפשע שלה", וכי "העונש על מעשה זה יהיה נגד כל הלוחמים האמריקנים באשר הם". נסראללה סיים את דבריו באיום: "נקמת הדם מול הפושעים שהרגו את סולימאני היא באחריות כולנו, כל לוחמי ההתנגדות ברחבי העולם".

 

דיווח: מפקד כוח קודס סולימאני חוסל

 

עקב האיומים הרבים שהגיעו עקב החיסול הדרמטי של סולימאני, צה"ל הודיע הבוקר (שישי) כי אתר החרמון, שהוא יעד מועדף לטרור על ידי חיזבאללה ומיליציות פרו-איראניות אחרות, ייסגר היום למבקרים לאחר הערכת מצב שנערכה. החרמון כזכור היה מספר פעמים יעד לתקיפות של המיליציות האיראניות.

 

ביוני 2019 נורתה רקטה לעבר החרמון שנחתה על האתר. כמו כן, לפני כשנה יורטו שני טילים שנורו על עבר החרמון מכיוון סוריה. בתקשורת השיעית החלו להתפרסם דיווחים, לפיהם ישראל סייעה לארה״ב לחסל את קאסם סולימאני, וכי "התגובה תהיה קשה".

 

Let's block ads! (Why?)



2020-01-03 09:15:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzIxMjA50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment