Pages

Tuesday, September 24, 2019

הפער בין כחול לבן והליכוד: לוין מייצג את הליכוד או כל גוש הימין? - סרוגים

הפער בין כחול לבן והליכוד: לוין מייצג את הליכוד או כל גוש הימין? - סרוגים

פער בין כחול לבן לליכוד: לוין מייצג את רה"מ או כל הימין?

  לוין בכניסה למו"מ (קרדיט: באדיבות המצלם)

ראשי צוותי המו״מ של הליכוד וכחול לבן, השר יריב לוין ויורם טורבוביץ׳ סיימו את פגישתם הצהריים (שלישי) בכפר המכבייה. בהודעה לאחר מכן נאמר כי היא הייתה "עניינית והתנהלה ברוח טובה".

הפער בין השניים התגלה כאשר טורבוביץ׳ ביקש להדגיש כי מבחינתו, לוין מייצג את ראש הממשלה והליכוד, ואילו לוין הדגיש כי הוא מייצג את כל 55 חברי גוש הימין.  כשלפי גורמים בכחול לבן שאמרו ל'וואלה' לאחר הפגישה "אי אפשר להתחיל משא ומתן כשמגיעים עם גוש של 55 מנדטים".

עוד באותו נושא

"יש הרבה עבודה": החל המשא ומתן לממשלת אחדות


גנץ, שקיבל 33 מנדטים, 2 יותר מהליכוד לא יוותר על ראשות הממשלה. "הציבור בחר בשינוי ואין לנו כוונה לוותר על הובלתנו, עקרונותינו או על השותפים הטבעיים שלנו לדרך הזו", כשהוא מתכוון למפלגות השמאל,  ובמקביל גם לאביגדור ליברמן.

ואילו נתניהו חתם כזכור על גוש חוסם עם המפלגות הימניות הדתיות – חרדיות של 55 חברי כנסת, מה שיקשה על קידום האחדות לאור הפערים הרבים.

בכניסה לפגישה ציין לוין כי "יש הרבה עבודה ויש מה לעשות. זה לא תלוי רק בנו, יש גם את הצד השני", כשהמטרה של השניים היא לבחון את רצינות הצד השני בהקשר לכינון אמיתי של ממשלת אחדות בהמשך לדחיפת הנשיא ריבלין.

השניים סיכמו כי יעדכנו את ראש הממשלה ואת יו״ר כחול לבן בתוכן הפגישה, ולאחר מכן יחליטו על המשך המגעים ועל צעדים נוספים. בתוך כך, לוין, זימן את חברי צוות המשא ומתן של גוש הימין לפגישת עדכון, בשעה 16:00 בכנסת, שתהיה סגורה לתקשורת.

Let's block ads! (Why?)



2019-09-24 11:53:52Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi4AFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzc2ODU2LSVENyU5QiVENyU5NyVENyU5NSVENyU5QyVENyU5MSVENyU5Ri0lRDclOUMlRDclOTUlRDclOTklRDclOUYtJUQ3JTlFJUQ3JTk5JUQ3JTk5JUQ3JUE2JUQ3JTkyLSVENyU5MCVENyVBQS0lRDclOTQlRDclOUMlRDclOTklRDclOUIlRDclOTUlRDclOTMtJUQ3JTkxJUQ3JTlDJUQ3JTkxJUQ3JTkzLSVENyU5QyVENyU5NSVENyU5OSVENyU5RtIBAA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment