Pages

Sunday, December 1, 2019

אשקלון: חשש כבד לחיי אישה שנפלה למטמנת אשפה ופונתה לאתר פסולת בדרום - ישראל היום

אשקלון: חשש כבד לחיי אישה שנפלה למטמנת אשפה ופונתה לאתר פסולת בדרום - ישראל היום

"אנחנו לא מסוגלים לעכל את האסון הזה", כך אמר בכאב קרוב משפחתה של תושבת אשקלון, אסרס טקלין בת ה-36, אם לשלושה ילדים שנעדרה מאז רביעי שעבר. טקלין יצאה מדלת ביתה בסביבות השעה שש בבוקר ונפלה לבור אשפה סמוך לביתה. לפי הערכת המשטרה, היא איבדה את ההכרה, הועברה במשאית זבל לאתר פסולת "גני הדס" וקיים חשש כבד לחייה. 

קרוב המשפחה סיפר כי הם "לא מבינים מה קרה ולמה", והוסיף: "פשוט צריך להבין ולעכל שהאם, אישה מקסימה ומלאת חיים, ירדה מביתה, ופתאום נעלמה. אנחנו מקווים שלמרות כל החששות והפחדים, לא יקרה ולא קרה מה שאנחנו חוששים ממנו".

תיעוד הנפילה ממצלמות האבטחה // צילום: יחידת הכלבנים במשטרת ישראל

בתחילה, היה נראה שלא מדובר בהיעדרות חריגה. קרוביה הניחו שאולי נסעה לביקור נורמטיבי או שיצאה לטייל לבדה. רק בלילה שקדם להיעדרות, טקלין חגגה את מסיבת בר המצווה של בנה הבכור. 

ביום רביעי הודיעה משטרת לכיש על היעדרותה. בעקבות כך, שוטרים ומתנדבים רבים החלו בחיפושים. בד בבד, כוחות אחרים ניסו לאתר מצלמות אבטחה סמוך למקום מגוריה, ברחוב ניצנים שבאשקלון. אחד מקרובי משפחת טקלין אמר אז כי "ממש משמח ומחמם את הלב לראות את האנשים שהגיעו ועזרו בחיפושים, ועוזרים למשפחה ברגעים הקשים".

החיפושים באתר הפסולת // צילום: דוברות המשטרה

במסגרת החקירה, עלה החשד שאסרס יצאה להשליך שקית זבל, וככל הנראה נפלה לתוך בור המטמנה סמוך לביתה. בעקבות ההערכה הזו פיזרה המשטרה את המתנדבים. המשטרה העריכה שהיא איבדה את הכרתה מעוצמת המכה שבנפילה, ומאוחר יותר פונתה עם ערימות הזבל במשאית לאתר פסולת.

חגגה עם בנה את בר המצווה // צילום: באדיבות המשפחה 

עם תפנית זו, החלו בדיקות מול חברת פינוי האשפה באשקלון ואתרי המטמנה ״גני הדס״ ו״דודאים״ כדי למקד את החיפושים. בשישי התרכזו החיפושים באתר הפסולת "גני הדס" בדרום, אך בהמשך הכוחות חיפשו גם באתר "דודאים" ליד באר שבע. 

ביום שישי, בשיתוף פעולה עם מתנדבי המשטרה ביחידת החילוץ עציון, התרחשה תפנית נוספת. לאחר בדיקה של מצלמות האבטחה מקניון סמוך, התברר האירוע. במצלמת אבטחה היא נראתה יוצאת לזרוק את הזבל - ונופלת לתוך הפח המוטמן.

החיפושים באתר האשפה אחר הנעדרת נמשכים.

Let's block ads! (Why?)



2019-12-01 10:44:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzExODI10gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment