Pages

Sunday, September 1, 2019

נמשכת הכוננות בגבול הצפון: דיווח ערבי על ירי פגזים לשטח לבנון - ישראל היום

נמשכת הכוננות בגבול הצפון: דיווח ערבי על ירי פגזים לשטח לבנון - ישראל היום

ערוץ הטלווזיה הלבנוני, המזוהה עם חיזבאללה, "אל מנאר" דיווח היום (ראשון) כי צה"ל ירה מספר פגזים מאזור הר דב לעבר שטחה של לבנון. הדיווח מגיע לאחר שאתמול הוחלט בצה"ל על תגבור כוחות והזזת תותחים לעבר הגבול.

בדיווח לא פורט אם הפגזים אכן פגעו בשטחה של לבנון או האם נגרמו נפגעים או נזק מהירי. בשבוע שעבר דווח על ירי פצצות תאורה באזור, ככל הנראה בשל חשש מפעילות חיזבאללה באזור הגבול.

עוד בנושא:

ב"אל מנאר" האשימו את ישראל גם בהשלכת חומרי תבערה מעל יערות אלונים בדרום המדינה מכלי טיס בלתי מאויישים. ערוץ הטלווזיה אף פרסם תמונה של מכל שלטענתו שימש לפיזור חומר התבערה.

תמונת "מתקן התבערה" שעל פי אל מנאר הושלך על ידי רחפן ישראלי

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הזהיר אתמול בנאום שנשא מתגובה חריפה של ארגונו למתקפת הרחפנים במעוז חיזבאללה ברובע הדאחייה, דרומית לביירות לפני כשבוע.

"אנחנו מחזיקים בטילים מדוייקים"

 לדברי נסראללה, "משמעות התקיפה שבוצעה לאחרונה נגדנו היא תחילת תקופה חדשה שמחייבת תגובה והפלת מל"טים. נשתדל לעשות כך ולהפיל כמה שניתן. אנחנו נבחר את העיתוי שנרצה. התגובה שלנו לתקיפת ישראל תגיע בוודאות.  על ישראל לשלם מחיר על התוקפנות שלה - אך נגיב באחריות.

עוד אמר נסראללה: "נתניהו משקר לישראלים. אין במקום שהופץ מפעל לייצור טילים מדוייקים. אם היו לנו מפעלים לטילים מדוייקים, הייתי יוצא ומפרסם זאת בגאווה. לישראל, שמייצרת טילים גרעיניים, אין זכות לבקר אותנו. לחיזבאללה יש מספיק טילים ולא מדוייקים - האמינו לי, אני לא משקר. נתניהו ממציא סיפור  לצורך הצדקת המתקפה - לשם שינוי המשוואה.אנחנו הקפדנו שלא לפגוע ביישות הישראלית אף שהיו מספיק סיבות לכך.

"אנחנו מחזיקים בטילים מדוייקים בלבנון, אך לא מפעלי ייצור. כל מה שכותבים אלה ספקולציות - אנחנו רוצים שהאויב יישאר מבולבל. מפקדי השטח יודעים מה הם צריכים לעשות".

Let's block ads! (Why?)



2019-09-01 09:55:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjg3ODE10gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment