Pages

Wednesday, September 25, 2019

עודה: בכחול לבן ביקשו שבל"ד לא תתמוך בגנץ – כדי שנתניהו יקבל ראשון את המנדט - ישראל היום

עודה: בכחול לבן ביקשו שבל"ד לא תתמוך בגנץ – כדי שנתניהו יקבל ראשון את המנדט - ישראל היום

הדיל של כחול לבן והמפלגות הערביות? יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה חשף אמש (רביעי) בסרטון בפייסבוק כי חבר כחול לבן עפר שלח פנה אליו בדרישה שלא כל הרשימה תמליץ על בני גנץ, זאת על מנת שראש הממשלה נתניהו יקבל ראשון מהנשיא ריבלין את המנדט, כפי שאכן קרה אמש

“אני חייב להבהיר נקודה מאד חשובה”, אמר עודה בסרטון שאורכו 40 דקות. "הקשיבו אחיי ואחיותיי, העניין הוא שגנץ וכחול-לבן העדיפו שנתניהו יקבל את המנדט ראשון. ואני כאן גם חושף בפניכם דבר מה שהיה בסוד במשך כמה ימים.

״כחול לבן באו אלי. ח״כ עפר שלח בא אלי ואמר לי, 10 (ממליצים) זה מספיק. הוא אמר, אל תהיו 13. למה 10 מספיק ולא 13? כדי שיהיו לגנץ 54 ממליצים ולנתניהו 55, כך שנתניהו יקבל את המנדט ראשון.

״אני חוזר ומדגיש, ואני כאן, חושף את זה לציבור: כחול-לבן באו אלי אישית ואמרו, ׳בבקשה תהיו 10 (ממליצים) ולא 13. אנחנו רוצים שהמנדט להרכבת הממשלה יינתן לנתניהו קודם, ולנו אחר כך׳. ולמה? כי נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה וכשהמנדט יעבור אחר כך לכחול-לבן, המפלגות לא ירצו ללכת לבחירות שלישיות, הציבור לא ירצה בחירות שלישיות ויהפוך לקצר-רוח. ובנקודה הזו, גנץ יוכל להרכיב ממשלה".

הנשיא ריבלין הטיל על נתניהו את הרכבת הממשלה // צילום: עמי שמיר

מקורב לגנץ סיפר ל"ישראל היום" כי "זה לא חדש ששלח עושה מהלכים שדואגים ישירות ללפיד וליש עתיד. בוודאי שלא נוח הבוקר. אין קומבינות בכחול לבן וחבל שהמקרה יוצר מראה שיש".

.

Let's block ads! (Why?)



2019-09-26 04:49:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk1MTQz0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment